Učitelji sve više prepoznaju važnost, ali i nužnost terapije potpomognute životinjama u školama. A kako terapijski psi djeluje na učenike uvjerili su se u osnovnoj školi Ivana Cenkara gdje su terapijski pas Rubi i Sergej – R.E.A.D tim – održali dvije radionice u okviru izvanškolske aktivnosti Istražujem i osjećam.
“Koliko terapijski pas može podići atmosferu, motivirati učenike i podariti iskrene dječje osmjehe, imala sam se prilike uvjeriti sa Rubi i Sergejem. Sat je proletio u trenu, a polaznice su koncentrirano slušale i vježbale kako pristupiti psu, kako se igrati sa psom na obostrano zadovoljstvo. Najveće zadovoljstvo bilo je nakon radionice, učiteljici čuti i vidjeti, kako se osjećaju poslije, kako se “kotačići” u glavi vrte u AHA momentu”, istaknula je učiteljica iz OŠ Ivana Cenkara.
Naglasila je da je AAT – terapija potpomognuta životinjom dobrodošla u školama, a mišljenja sam i nužna u današnje vrijeme. “Donosi radost i motivaciju koju edukator uz psa uspostavi samim ulaskom u školu”.
Kroz R.E.A.D. program poboljšavaju se dječje vještine čitanja i komunikacije primjenom moćne metode – čitanja životinji. Ovo je prvi i najvažniji program koji koristi terapijske pse kako bi djeci pomogao da poboljšaju svoje čitalačke i komunikacijske vještine te ih također uči da zavole knjige.