Za socijalnu uključenost u zajednicu
ealizacijom ciljeva, Udruga promiče osnovna ljudska prava i kvalitetu življenja slijepih i drugih osoba s invaliditetom, te djece s teškoćama u razvoju, stvarajući uvjete za njihovu socijalnu uključenost u zajednicu.
Misiju Udruge predstavlja podizanje svijesti društva o pravima, mogućnostima i potrebama osoba s invaliditetom, što doprinosi senzibiliziranosti zajednice te povećanje broja neovisnih i samostalnih osoba, kroz poboljšanje njihove mobilnosti i kvalitete svakodnevnog života..
Udruga zasniva svoj rad s pojedincima, neformalnim grupama i neprofitnim organizacijama, poslovnim sektorom, lokalnim, regionalnim i državnim vlastima na načelima osnaživanja, samopomoći, edukacije, aktivnog uključivanja, pokretanja pozitivnih inicijativa, poticanja suradnje, međusobnog uvažavanja i poštivanja različitosti stvarajući održivi model razvoja organizacija civilnog društva.
Potiče i razvija samozagovaračku ulogu svojih članova na promicanju ljudskih prava u kontekstu primjene Konvencije UN-a o pravima osoba s invaliditetom, zakonskih propisa i nacionalnih strateških dokumenata.
Osigurava mehanizme za primjenu propisanih standarda i kriterija rada korisnika sa dodijeljenim im psima pomagačima.
Kampanja sa Zagrebačkom bankom „Imaš siće za vodiče?“ bila je povezana sa koncertom Milanske Scalle, koji je proglašen kulturnim događajem 2004. godine.
Coca-Colina kampanja Boje optimizma, povezala je humanitarni cilj i kreativnost studenata tekstilnog dizajna, koji su izradili originalne majice s potpisom te ekskluzivnu seriju malih Coca-Cola bočica modno dizajniranih iz elemenata sa majica. Prihod od tih proizvoda bio je namijenjen školovanju pasa vodiča slijepih, te promicanju socijalne osjetljivosti i doprinosa Coca-Cole u zajednici.