Mnogobrojne su prednosti rada s terapijskim psima za djecu s teškoćama u razvoju. U njihovom društvu djeca se, prvenstveno, osjećaju sigurno i opušteno. Također, terapijski psi motiviraju i nadahnjuju na sudjelovanje u aktivnostima.

Jedna od aktivnosti je i čitanje terapijskom psu, a da čitanje može biti zanimljivo i uzbudljivo uvjerili su se učenici Osnovne škole Ivan Mažuranić u Zagrebu.

U društvu terapijskog psa Nina učenici su interaktivno sudjelovali u različitim zadacima i igrama. Od zbrajanja do čitanja, sve je bilo jednostavno i zabavno. Učenici su tako uvježbavali koncentraciju, međusobnu komunikaciju i samopouzdanje.

“Učenici su se jako lijepo zabavili. Svi su bili vrlo aktivni i zadovoljni te su se teško odvajali od terapijskog psa Nine”, istaknula je školska knjižničarka te dodala kako jedva čekaju novu radionicu.

Čitanje psu je jedinstvena aktivnost koja se provodi u sklopu programa R.E.A.D. kako bi se djeci s teškoćama u razvoju pomoglo da poboljšaju sposobnost čitanja i komunikacijske vještine, no napredak je puno veći. Osim što djeca bolje čitaju i razumiju, postaju samopouzdanija i društveno otvorenija.