(+385) 01 481 61 55
Promijenite veličinu slova: A- A A+

O nama

Sponzorstva i donacije

Primjeri dobre prakse

Ugovorima o sponzorstvu i suradnji na provedbi cjelovito osmišljenih projekata uređuju se međusobna prava i obveze donatora/sponzora i Udruge kao nositelja projekata.

Na taj način zajedno promičemo vrijednosti društveno odgovornog poslovanja i njihovu vidljivost u zajednici.

U srpnju 2011. godine tvrtka Sormiko d.o.o, ugovorom o donaciji Udruzi je donirala financijska sredstva za cjelokupne troškove školovanja, veterinarske zaštite i prehrane jednog psa vodiča, te osposobljavanje slijepe osobe – korisnika za korištenje psa. 

Odluka tvrtke Genera d.d. da u svoj projekt ZooGenArt uključi i prikupljanje sredstava za školovanje psa vodiča za slijepe i terapijskog psa kao pomagača djetetu s teškoćama u razvoju, bila je svjetlost na obzoru u ovim teškim ekonomskim prilikama. 

Prva inovativna eksperimentalna izložba 11 jedinstvenih umjetničkih djela, koja oplemenjuju prostor tvrtke Genera d.d. u Kalinovici, otvorena je 06. ožujka 2014. godine.

Tada je započela i humanitarna akcija  Genere, njezinih suradnika i partnera na prikupljanju sredstava za ovu donaciju. Ovom ćemo donacijom našim budućim korisnicima osigurati neovisnost, dignitet i samopouzdanje – sve to što je neprocjenjivo važno za slobodu i kvalitetu života.

Rotaract klub Zagreb Centar je u ožujku 2014. godine predstavio mlade hrvatske dizajnere na humanitarnoj reviji ″Fashion Aid 2014“., a čiji je prihod bio namijenjen kao pomoć školovanju pasa pomagača za osobe s invaliditetom te djecu s teškoćama u razvoju. Reviju je podržao i poznati hrvatski dizajner Ivica Skoko koji je za ovu prigodu dizajnirao limited edition majice.

Zahvaljujući potpori suradnika, Udruga sa INFO štandom sudjeluje na različitim događanjima. Primjerice, Grad Zagreb, razni trgovački centri te KHL Medveščak Zagreb, Udruzi omogućuju prostor za INFO štand sa promotivnim materijalima.

Kontinuitet pozitivnih primjera

Ovdje želimo pokazati i primjere pozitivne prakse iz prošlosti, koji su značajno obilježili to razdoblje. No svojom jedinstvenošću i iskazanom društvenom odgovornosti zaslužuju status bezvremenog. 

Kampanja sa Zagrebačkom bankom „Imaš siće za vodiče?“ bila je povezana sa koncertom Milanske Scalle, koji je proglašen kulturnim događajem 2004. godine.

.

Coca-Colina kampanja Boje optimizma, povezala je humanitarni cilj i kreativnost studenata tekstilnog dizajna, koji su izradili originalne majice s potpisom te ekskluzivnu seriju malih Coca-Cola bočica modno dizajniranih iz elemenata sa majica.  Prihod od tih proizvoda bio je namijenjen školovanju pasa vodiča slijepih, te promicanju socijalne osjetljivosti  i doprinosa Coca-Cole u zajednici.

Hrvatska udruga za školovanje pasa vodiča i mobilitet kroz svoj rad i djelovanje povezuje zadovoljenje potreba korisnika usluga sa društveno opravdanim interesom zajednice kroz opću korisnost tog doprinosa. 

Donacije se odvijaju kroz različite oblike:

  • razvoj mreže malih donatora kroz komunikaciju na INFO štandovima, kada za svoj prilog dobiju neki od promotivnih proizvoda Udruge
  • ciljanim donacijama za prehranu jednog psa pomagača ili njegovu zdravstvenu zaštitu
  • nabavkom šteneta i neophodne opreme za trening

Kroz sklapanje Donatorskih ugovora:

  • mali i srednji poduzetnici koji svojom donacijom pokrivaju jedan period školovanja psa – socijalizaciju, trening, ili obuku korisnika.

Ugovorima o donaciji ili sponzorstvu:

  • srednjih poduzetnika ili tvrtki koje doniraju sredstva za cjelokupan proces školovanja jednog ili više pasa pomagača
  • donacijom opreme za rad – računala, uredski namještaj, oprema za trening pasa…
  • donacijom određene količine hrane za pse u vrijeme školovanja